Dodaj produkty podając kody
W jaki sposób wykorzystać trendy w modzie do zwiększenia sprzedaży w butiku?
Branża odzieżowa jest niezwykle istotnym segmentem polskiego rynku, szacowanym na kilkadziesiąt miliardów. Oczywiście wiele firm pragnie przyciągnąć jak największą liczbę klientów, co pozwoli zbudować silną markę przedsiębiorstwa, a tym samym stworzyć pozytywny wizerunek w oczach wielu odbiorców. Rozwiązania dotyczące butików stacjonarnych i internetowych nieco się od siebie różnią, łączy je jednak jedno – towar pozyskiwany z hurtowni odzieży stanowi podstawę działalności takich firm. Obecnie wielu konsumentów zwraca uwagę na ubrania z rodzimego rynku, w co wpisuje się działalność hurtowni odzieżowej LaMu działającej internetowo, ale także stacjonarnie w Centrum Hurtowym Ptak w Rzgowie. Największą zaletą naszych produktów jest nowoczesny design, co zostało docenione między innymi na New York Fashion Week 2023, gdzie wprawiły w zachwyt amerykańskich stylistów i trendsetterów. Zachęcamy zatem do współpracy z naszą hurtownią, a także z lekturą poniższego artykułu, gdzie zawarliśmy najważniejsze informacje dotyczące wykorzystania trendów modowych do zwiększania sprzedaży w butikach internetowych oraz stacjonarnych.
Sprawdzone wskazówki, jak zapewnić dużą sprzedaż odzieży w butikach stacjonarnych
Butiki stacjonarne stanowią obecnie przeważającą formę sprzedaży odzieży, która stwarza wiele różnych możliwości, jeśli chodzi o zwiększenie widoczności wśród odbiorców. Duże zainteresowanie można uzyskać, lokalizując butik w miejscu chętnie uczęszczanym przez potencjalnych konsumentów, do których zalicza się głównie centra miast. Oczywiście dobór asortymentu, jak i jego ekspozycja powinna być poprzedzona analizą potrzeb lokalnych konsumentów. W większych miastach najlepiej sprawdzają się wytworne i efektowne elementy garderoby, które przyciągają szerokie grono konsumentek. W mniejszych miastach stawia się na prostotę, jednak nie oznacza to, że ubrania nie powinny być modne, wręcz przeciwnie! Stylowe spodnie damskie w hurcie, a także bardzo kobiece tanie sukienki cieszą się uznaniem konsumentek niezależnie od miejsca ich zamieszkania.
Jak zwiększyć sprzedaż ubrań w butikach internetowych?
Zwiększanie sprzedaży ubrań w butikach internetowych jest znacznie bardziej złożoną kwestia, gdyż konsument swoją decyzję zakupową opiera na zdjęciach i opisach poszczególnych produktów. Dlatego w tym przypadku podstawą jest dobrze opracowana strona internetowa lub aplikacja, pozwalająca na swobodną analizę różnych modelu ubrań. Oczywiście promocja odzieży na różnych platformach społecznościowych odgrywa tutaj bardzo istotną rolę, ponieważ możliwe jest zaprezentowanie najmodniejszych wariantów ubrań, ale także prowadzenie interakcji z potencjalnymi konsumentami. Zaprezentowanie prawdziwych perełek z oferty butiku internetowego z pewnością zaowocuje uznaniem w oczach konsumentów, którzy chętniej będą skłonni do zakupu ubrań zgodnych z najnowszymi trendami mody. Jednocześnie warto stworzyć lookbook na bazie dostępnych ubrań, które pozwolą uzyskać zbliżone stylizacje do outfitów największych gwiazd, na przykład na bazie modnych bluz w hurcie, co z pewnością pozwoli wyróżnić każdy butik działający internetowo.
Przeczytaj także inne wpisy blogowe:
- Visual merchandising - tworzenie atrakcyjnych ekspozycji damskiej odzieży