Dodaj produkty podając kody
La..mu Kobiecą Marką Roku 2023
Firma La..mu została wyróżniona po raz drugi w corocznym konkursie Kobieca Marka Roku, tym razem w edycji 2023. Jest to wydarzenie organizowane od 2005 roku, kiedy to redakcja magazynu „Kobiety i Styl” postanowiła po raz pierwszy zorganizować plebiscyt, w którym nagradzane były najlepsze marki, produkty, usługi i rozwiązania stworzone z myślą o kobietach. Plebiscyt cieszył się dużym zainteresowaniem kobiet, a jego laureaci byli wyznacznikiem jakości i prestiżu.
W 2010 roku konkurs Kobieca Marka Roku został rozszerzony o nowe kategorie, takie jak: moda, uroda i pielęgnacja, zdrowie, dom, elektronika, motoryzacja, turystyka, kultura, społeczeństwo, biznes, polityka i sport. Dzięki temu konkurs stał się jeszcze bardziej reprezentatywny dla potrzeb kobiet i ich zainteresowań.
Laureaci konkursu Kobieca Marka Roku są wyznacznikiem jakości i prestiżu. Zostają oni wybierani przez kobiety, które najlepiej wiedzą, czego potrzebują. Laureaci konkursu to marki, które spełniają oczekiwania kobiet i oferują im produkty i usługi najwyższej jakości.
Produkty skrojone na miarę każdej kobiety
Jak podkreśla prezes firmy, Robert Fajst, credo marki to wyznaczanie trendów na polskim rynku oraz tworzenie produktów z tkanin najwyższej jakości , dzięki czemu z powodzeniem konkurują z odzieżą masowej produkcji, które oferowane są przez sieciówki. Jak wiadomo, każda kobieta jest inna – ma inny bagaż doświadczeń, indywidualny styl oraz zróżnicowane potrzeby pod względem doboru ubrania. Dla La..mu są one motorem napędowym, dlatego marka wychodzi im naprzeciw, oferując produkty dostosowane na każdą okazję, w której mogą poczuć się wyjątkowo kobieco.
Międzynarodowy sukces La..mu
Marka La..mu może szczycić się uznanym gronem konsumentem w Polsce, o czym świadczą między innymi ambasadorki firmy – Ola Ciupa, czy Monika Jarosińska. Ubrania La..mu stały się popularne także poza naszymi granicami. Butiki w Wielkiej Brytanii chętnie współpracują z firmą, oferując stylowe produkty prosto z Polski, coraz częściej można znaleźć je także w innych krajach europejskich. Co warte podkreślenia, produkty La..mu dostępne są już w Stanach Zjednoczonych. Jak zaznacza Robert Fajst, celem marki jest jej rozpoznawalność na całym świecie. Świadome budowanie wizerunku firmy w oparciu o zrównoważone produkty sprawia, że ma ona ugruntowaną pozycję na polskim rynku modowym, jednocześnie zyskuje w oczach konsumentów europejskich, którzy poszukują doskonałych produktów w przystępnych cenach.
Zobacz także inne wpisy blogowe i poznaj produkty z naszej oferty:
- Marka La..mu sponsorem konkursu Miss Warszawy 2023
- Jak modnie ubrać się na jesień 2023?