Dodaj produkty podając kody
LaMu partnerem konkursu The Look of The Year 2023
LaMu partnerem konkursu The Look of The Year 2023
Partnerem tegorocznego konkursu polskiej edycji The Look of The Year 2023 była marka LaMu. Niewątpliwie jest to kolejny sukces naszej marki, który pozwala wypromować polską modę wśród szerokiej grupy odbiorców. 20 finalistów zaprezentowało się w niedzielę, 1 października podczas wydarzenia prowadzonego przez dziennikarza, Mateusza Szymkowiaka oraz Miss Polonia 2022, Krystynę Sokołowską. Uczestniczki zaprezentowały się w ubraniach LaMu pochodzących z najnowszej kolekcji – w kombinezonach, narzutkach oraz sukienkach w wytwornych stylizacjach. Następnie finaliści zaprezentowali męską kolekcję ubrań LaMu. Warto podkreślić, że hasłem tegorocznego wydarzenia brzmiało „Zdrowy Online, Szczęśliwy Offline”. Było ono okazją do zaprezentowania się młodych ludzi w kolekcjach polskich marek i jednocześnie możliwością wymiany doświadczeń w ramach rozsądnego korzystania z mediów społecznościowych i ich wpływu na nasze życie. Tegoroczny konkurs The Look of The Year wygrała Aleksandra Łada oraz Iwo Faliszewki, którzy zmierzą się w laureatami z innych krajów w finale odbywającym się w San Remo pod koniec października. Jesteśmy dumni, że marka LaMu mogła być partnerem tak ważnego wydarzenia w świecie mody!
The Look of The Year – najbardziej prestiżowy konkurs dla modelek i modeli
Coroczny konkurs The Look of The Year zaliczany jest do jednego z najbardziej prestiżowych konkursów dla modelek oraz modeli, którzy w ten sposób mają otwartą drogę do pracy na topowych wybiegach w Mediolanie, Nowym Jorku, Berlinie, czy Londynie, co oczywiście wiąże się z także ze współpracą z wieloma uznanymi domami mody. Konkurs jest otwarty dla osób w każdym wieku i o każdym typie sylwetki. Uczestnicy są oceniani pod względem ogólnego wyglądu, w tym wzrostu, figury i rysów twarzy. Ocenie poddawane są także umiejętności chodzenia po wybiegu i pozowania do zdjęć. The Look of The Year wypromował wiele uznanych modelek, w tym Cindy Crawford, Kasię Smutniak oraz Gisele Bündchen, co dobitnie pokazuje, że jest to konkurs będący przepustką do kariery. Nasza marka będąc partnerem tego wydarzenia, pomaga wypromować nie tylko uczestników, ale także polską modę, która spokojnie może konkurować z uznanymi domami mody.
Sprawdź także inne newsy z życia naszej marki i zobacz, jakie produkty oferujemy:
- La..mu kobiecą marką roku 2023
- La..mu na New York Fashion Week 2023
- LaMu